Plánovač schůzek
pro firmu
Plánujte schůzky jednoduše a bez překrývání. Se sdíleným kalendářem a automatickými notifikacemi.


Méně telefonování
Znáte ten stres, když mezi pracemi v hektickém tempu telefonujete a hledáte vhodný termín na schůzku s kolegy, dodavateli, zákazníky či kandidáty? Týmbox mění celý proces na dvě minuty práce: navrhnete termíny, pošlete odkaz a pokračujete v práci. Plánovač vám už jen oznámí vybraný termín.
Pro malou firmu, ne korporace
Na rozdíl od komplikovaných systémů, Týmbox chápe, že vaše schůzky jsou praktické a často se plánují na den-dva dopředu. Proto nabízí přednastavené časy pro nejbližší dny, nikoli komplikovaný kalendář na měsíce dopředu.
Celý ekosystém vaší práce
Na rozdíl od samostatných aplikací, plánování schůzek je součástí jednoho systému pro vaši firmu. Spolupracuje s docházkou, zakázkami a rezervacemi – když naplánujete schůzku, automaticky se stane součástí vašeho pracovního dne.
Plánujte, i když nejste u počítače
Týmbox je navržen s ohledem na mobilní zařízení. Celý proces plánování je optimalizován pro malý displej a dotykovou obrazovku. Nejlepší je, že nepotřebujete vůbec nic instalovat, stahovat, ani aktualizovat.
Začněte s bezplatnou verzí. Když budete připraveni, můžete kdykoliv přejít na Týmbox Plus. Nebo se vrátit zpátky.
Začít používat